Det e iaf inte jag som bestämmer hemma.

Jag är trött och har NOLL tålamod. Sovit sådär avbrutet i flera nätter nu. Jag blir galen av sån sömn.
Tabletter kanske.
Närå.

Lillkorven har varit lite småhängig men mest gnällig. Feber oxå. Passar bra att det är så lite att göra på jobbet eftersom jag vabbar.
Nu sitter jag och hoppas på att kaffet ska börja göra nytta snart. Undrar vad jag ska göra åt fejset. En iskall inpackning av nt slag kanske får ner svullet.

Nu vill hon ha gröt. Då e det bäst att ge henne det innan hell brakes loose.



Kommentarer
Postat av: Therese

Ett bra tips!Shi san, naturkost alltså.Smakar som bajs (om man visste hur det smakade).Men det fungerar...Eller så inbillar jag mig bara det, men piggare är jag iaf det rä de viktigaste.



Hoppas att du blir piggare och att lillkroven blir gladare :-)

Kram

2009-07-23 @ 15:06:04
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Jag

Haha, om man nu visste hur bajs smakade ja. Den som ändå det visste.

Tack, va gulligt...Är det mat eller vitaminer? Äter du det varje dag?

KRAM

2009-07-24 @ 07:54:12
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Smakar som sagt skiiiit men vad gör man inte så man blir sådär galet trött!



Jag tar två "doser" per dag.En på morgon (15 ml) och en på eftermiddagen (15 ml)

Ja vad ska man säga att det är ett kosttillskott.



så här står det då jag googlade. En unik kombination av naturens mest uppiggande örter: rysk rot, rosenrot och schisandra. Örter som bekämpar trötthet och orkeslöshet både fysiskt och psykiskt på bara 30 minuter.



Finns på apoteket men jag såg även att det fanns på Ica sätuna om du har vägarna dit?



Good luck!

Kram

2009-07-24 @ 11:09:14
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0