Idag är ingen vanlig dag...

Idag fyller ett par tvillingar hela TRE år! Grattis till dem!

Jag får jobba och det är ju verkligen chysst. Telefonen har inte ringt en enda gång idag. Hur ska jag hinna med allt liksom? Jag är ju ingen robot, jag är en människa.

Imorgon är sista dagen, sen en veckas semester. Ska bli riktigt skönt.
Får bli lite dagsutflykter och på sin höjd en natts tältning.

Ja, ni hörde rätt. Jag ska göra det. Jag klarar det.
Lillkorven kommer ju att älska det, helt klart. Det är ju trots allt mitt mål.

Kolmården kan funka oxå. Får se.

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh herrejävlagud!

Whiskey känns ganska obligatoriskt om du ska kunna sova

2009-07-30 @ 21:50:59
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0