GRATTIS

Sen glömde jag säga att en kompis till mig har fått en liten son! Igår kväll tydligen. Deras första...
Jag är en tönt men kan va avundsjuk på den första tiden med liten bebis. Det e ju sjukt stort. Galet.
Man e som i en kokong och det är bara Liten och nya familjen som gäller.

Sen va ju jag världens mest stressade morsa oxå. Allt skulle va perfekt och sova var det ju inte tal om.
Men det har lugnat sig nu.
Litegrann.

Hur kunde det här inlägget direkt börja handla om mig? Jag skulle ju gratta dem och inte börja va ego.
Men hey, det e väl min blogg ändå?

Juuuust deeeet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår din avundsjuka, jag är precis likadan! Den första bebistiden är just med sin första bebis.



Andra babyn hänger lixom bara med och där kommer man in i rutiner snabbt, lite sämre med kongkongandet dära fast med det säger jag inte att det är mindre mysigt ba så att jag inte skrämmer iväg någon ;-)



Ha de gott!

Kram

2009-06-25 @ 17:58:24
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Mathilda

haha okej ego girl ;)

kommer från rätt käft.

2009-06-25 @ 21:14:49
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig semester / Marcus

2009-06-26 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0