Hakuna Matata.

Jo men visst!

Jag är en tönt. Eller tönt,  mer en mespropp.
Igår var jag hos tandläkaren. Jag HATAR tandläkaren så jäkla hårt asså. Har varit rädd för det i hela mitt liv. Vet inte varför men typ allt som har med tänder att göra är läskigt(okej, nu berättar jag för mkt men skitsamma). Kan inte ens titta när någon borstar tänderna eller petar på dem. Sjukt, jag vet.

Detta har gjort att jag nästan är maniskt noga med mina tänder. Tandtråd och floursköljning VARJE kväll. Okej, med undantag för partajnätter när man stupar i säng, men iaf.

Till saken hör att jag ÄNDÅ får hål. Va inte hos tandläkaren på typ 2½ år och hade 4 hål, varav en rotfyllning. Fatta illa.
Vissa går aldrig men har ändå inga hål. Unfair.
Nu har jag bestämt att innan hösten ska jag vara klar med mina 4 hål och att eventuellt dra ut två visdomständer. Jag ska bara göra det, så är det med det. Fokus kallas det.
Efter det ska jag gå och göra undersökning typ en gång i kvarten.

Eftersom jag är så pass skrajsen (nörd) och min underbara tandläkare vet om det, så gav hon mig en tablett som jag skulle ta innan jag kom igår.
Hey hey hey... tjolahopp va kul det va att gå till tandläkaren igår! Cool och inte ett dugg nervös satt jag där och tänkte att vafaaaan, det här e vä inga prooobleeeeem...lalalalala. Som en riktigt bra fylla ungefär.

Jag rekommenderar absolut inte att ta tabletter eller psykofarmaka av nåt slag. Men i det här fallet e det så jäkla befogat så det e helt sjukt.

Känslan satt i några timmar och det gjorde ju inget.

Baj.

Kommentarer
Postat av: Carina

Har du fler tabletter?.. :)

2009-06-03 @ 22:02:41
Postat av: jag

Carina; Jorå för tusan, kom till hörnet södergatan/skolgatan ikväll kl 22,32 så kirrar vi de serru.

2009-06-04 @ 08:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0