Härligt väder!! (Skriker jag högt och tydligt så alla hör)

Jag är trött. Men det är ju inget ovanligt. Varför tjatar jag om det hela tiden då?
Kaffe är bra.

Igår fyllde jag och min lilla skrutta år. Vi har ju samma födelsedag vilket i sig är ganska coolt, men för henne kanske det är surt när hon blir äldre.
Jag har ju dock fyllt år ett par gånger så jag kan stå över.
Ska kolla med folkbokföringen om de kan stoppa min ålder så att jag inte fyller år mer. Bara för hennes skull såklart.
Folkbokföringen förresten? De är tydligen gud över allas ålder.

Dotterkotte fick en trehjuling och jag fick Morden i Midsomer säsong 1.
Jamen, har jag sagt att jag e ung och hipp? Jag e en gammal människa innerst inne. Som lyssnar på P1 och inte klarar mig utan rutiner. Låter mer som autism kanske...

Min syrra får sig en känga idag för hon e elak.
Skulle ba säga det.
Men hon e fin ändå. Hon har ju mina gener så det e ju inte konstigt iofs.

tjo


Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha tack du ;)

2009-06-12 @ 16:14:46
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0