Java.

Svett e härligt annars. vaknade inatt och kände mig som en vandrande mjukglass, fast inte lika kall. Men jag klagar inte! Jag bara konstaterar liksom.
Det är varmt. Om ni inte visste det.

Ikväll ska vi packa allt för två veckor. Det är inge kul. Men jag kanske får ledigt imorrn, pga en kollega som e coolast i stan. Då kan man ju packa hela dan. Eller va packad hela dan.
Sen ska jag prompt städa innan jag åker så att det e fint när man kommer hem.

Jag har haft huvudvärk i två dagar. Blir galen snart tror jag. Vet inte vad det beror på heller..
Ja, men dricker du ordentligt med vatten då? Klart som fasen att jag gör. Äter du ordentligt då? Men hallå, jag e faktiskt utbildad friskvårdskonsulent, jag kan sånt.
Har nog bara semesterabstinens, den gamla åkomman har man ju hört om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0