Parental leave.

Föräldradag idag. Dagis stängt och solen gassar...inte.

Igår va jag så huslig så jag blir nästan rädd. Rensade, städade, tvättade och lagad mat. God mat dessutom. Så stolt över mig själv så det e inte klokt. Lagade Sejfile i ugn med saffranscremefraiche och Bulgur kokt i tomatsås. Till det gjorde jag typ en egen buljong och kokade sparris i. Ja, ni här ju själva. Galet.
Men sååå gott.

På kvällen blev det ett glas rödvin och en film. Yes man med Jim Carrey. Rätt bra faktiskt!

Nu ska jag fixa ordning lite lurre som vi kan ta med till Öppna förskolan.
Tjing

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är duktig du.:-)

Hoppas att ni får en härlig dag tillsammans.

Kram

2009-06-15 @ 12:41:12
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0