Skojare där.

Inatt vaknade min lilla korv vid ett och bara skrek rakt ut, jätteledsen! Hon hade säkert bara drömt nåt och vaknat till, men jisses va ont det gör i mitt lilla mammahjärta.
Om jag kunde göra nånting, vad som helst, som garanterar att hon aldrig mer är ledsen i hela sitt liv, då skulle jag göra det.
Nu skulle jag kunna ta upp ett par exempel på vad för saker man skulle göra för att få det så, typ äta äckliga saker, behöva ligga med en äcklig gubbe eller så. Men det verkar bara omoget. Jag är ju inte Johnny Knoxville liksom.

Jag har fått höra många gånger att jag bara skojar bort saker och att jag aldrig kan va allvarlig etc.Har tänkt själv att jag ska tona ner mig och försöka va allvarlig och verkligen inte skoja om allt jag kan.
Men nu har jag ändrat mig. Jag är en sån person. Jag tycker att det är tråkigt att vara allvarlig.
Ironi hjälper till att hålla huvet ovanför vattenytan och skadeglädje är den enda sanna glädjen. Så det så.
Har man dessutom ett stort mått självironi, då e man typ bäst.
Det finns så jäkla mkt tråkiga saker, men skojar man om dem så blir de inte så stora och allvarliga.
Ni som inte fattar det tycker inte om mig. Men ni som hajar, u guys lööööv me.

Gissa vad jag ska dricka nu.
Svårt gåta liksom.


Kommentarer
Postat av: Fia

I lööööv you!

2009-06-24 @ 12:05:18
URL: http://feeahfaerie.blogspot.com/
Postat av: Therese

Nä för fan ändra dig inte ett skit.Då vore du väl inte Anna!



Fast jag inte käner dig så där jätte bra (Kanske inte alls tom) så kan jag nog med säkerthet säga att jag löööv you och din blogg.Du har gett mig många skratt, det ska du ha lots of creds för :-)



Peace out!

2009-06-24 @ 12:17:29
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Therese

Jo och en sak till.

Håller med om allt det där du skriver om att skydda småglina mot tårarna och allt annat mammahjärtskärande.Vi kommer säkert på något bra!

2009-06-24 @ 12:19:58
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Anonym

U guys...(klapp i ryggen)

Gulligt!

2009-06-24 @ 15:35:15
Postat av: jag

det va jag, Anna som skrev det där sista.

pucko som inte kan tagga.

bajskorv.

2009-06-24 @ 15:35:53
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

haha e vi släkt eller e vi?

Varför inte skämta bort jobbiga saker när man kan?



O en sak till, det e nog lika bra att vi inte bor så nära varann, vi hade ju druckit way to much coffee o kjedjerökt sönder oss. O vin liksom, fattaru?

2009-06-24 @ 16:58:37
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Carina

I löööööv U! och ja, jag ska oxå ta ett stort glas kaffe.. :) puss!

2009-06-24 @ 18:01:25
Postat av: Jag igen

Matti; aaa shit va tungt det hade varit...:-)Aldrig sovit o bara rökt.

Carina; Bra där..du e ju ändå den som tar med en stor kaffe i ett glas i taxin på väg hem kl 3, DEN e tung.

2009-06-24 @ 19:46:36
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: carina

:-D det var viktigt för mig att få dricka upp det där kaffet, väldigt viktigt just där och då.. :)

2009-06-25 @ 08:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0