Fast ändå inte liksom.

Så här fååår man göra hemma hos oss.


Jag är inte så pigg, inte så glad, men ändå ganska pigg och relativt glad.
Makes sense.

Sunkväder idag, vilket betyder att vi inte gått utanför dörren än. Men snart så.

Ikväll blir det till att träffa dotterns gudmorsa och kolla på gudfarsan när han spelar. Coverband och rutiga skjortor e väl aldrig fel ändå. Passar ju mig.

Måste ju såklart släcka ner ikväll en timme oxå. Mörkt blir det ju då. Men då har väl alkoholen tagit ut sin rätt så då kommer jag att sminka mig. Blir som snyggast då, i mörkret.

Nu ska jag äta glass och se till att pappa och dotter nr 2 inte gnäller sönder varandra. Herre min tid, man ska va allas morsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0