Fatta nada ba.

När det är måndag kan jag inte fatta hur jäkla långt det är kvar til fredagen.
På torsdagen fattar jag ingenting, allra minst hur fort dagarna gick. Helt jäkla galet egentligen.
Snacka om hamsterhjul.
Hamsterkul.

Idag e jag tyst och grinig. Värsta mensmonstret.
Skrev på msn till sambon för lite tröst.. "Det är säkert vädret, man kan bli lite låg i dessa tider"
Jaha, nu blev han John Pohlman liksom. Va konstigt.

Ska nog röka och ringa en vän snart. Jag vet att hon fattar. Om inte jag hade henne skulle jag va utan henne och det skulle va asjobbigt.

Snart mat!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sug i dig ciggen, ta en kopp kaffe o unna dig en chokladbit så känns allt bättre, lovar! ;)

2009-03-12 @ 11:24:41
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fin!

2009-03-13 @ 09:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0