Heja Anna, friskt humör!

Måndag igen, vafan tar alla andra dar vägen?

Kaffet va så starkt så att allting krullade sig i munnen. Bra för min stackars tand, som för övrigt gör lite ont fortfarande. Men hey, man ska inte klaga, jag har den iaf kvar.

Somnade kl 21 igår och vaknade 05,30, utvilad. Det ni.
Fick se snön och tänkte att det va väl tur, jag vill iaf inte ha vår än. Vill inte behöva köpa vårskor och ny jacka, det är ju så trist.

Nu ska jag ta lite lypsyl och mer kaffe. Får se om magen tycker det är roligt. Den stackars magen. Tabletter, starkaste kaffet och en hel del onyttig mat.

Ny vecka, nya möjligheter. Upp me hakan. Kom igen! På´t igen bara. Go go go.

Det gäller att peppa sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0