Låååångt kvar till nästa måndag.

Helgerna går ju verkligen sakta. Man bara väntar på måndagen. Tittar på klockan hela tiden och ser visaren alldeles för sakta förflytta sig framåt...
Inte.

Har inte gjort nåt speciellt alls. Promenerade på lördagen(ja, inte PÅ lördagen, i lördags PÅ trottoaren, men det fattar ni väl) och sen fika med en gravid och grymt fin kompis. Utan att röka alls. Eloge till mig.
Hon vill inget annat än att dricka vin stackarn. Jag sa "Jamen det är ju bara 17 veckor kvar nu!"
Hon bara tittade på mig med en tom blick.

Söndagen gick även den i fikats tecken. Träffade en vän från förr i tiden och hade massor att prata om. Bla Finlandia och en carport.

Imorrn blir det jobba, även om jag hellre skulle ligga i soffan hela jäkla dagen. Min energi är slut. Jag fattar det inte.
Ja ja, tillskott, bra mat, sömn och motion, jag veeet. Gör ju fan inget annat än att äta, sova och promenera.
Tycker jag.

Jaha, nu ropar godiset på en oxå. Ingen rast, ingen ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0