Medicinsk.

Har snart ätit en hel burk Creme bonjour taco. Gott som fan!
Kaffe till det kanske va lite konstigt, men det funkade idag.
Det är väldigt synd om mig,bara så att ni vet. Gjorde en rotfyllning igår. Grinade oxå.
Samtidigt som en massa annat skit.

Därför jag äter så mycket. Tröst i mitt bröst.

Nu spelar Bandit "whiskey in the jar". Jag minns den som bäst från när jag och en kollega va på nån slags HA-klubb för hundra år sen. Har aldrig blivit så lite tafsad på och helt rätt uppvaktad. Säger kanske mer om mig än de som va på klubben. Men kul va det!

En creme bonjour-ask e ju bara 100g! Galet lite egentligen. Har en till i kylen som tur e.
Takes a lot my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0