Overkill.

Jag har liksom ingen lust att skriva just nu men jag gör det ändå.

Schlagerträff i lördags som blev värsta roliga brakfesten. Firade sambon som fyllde ännu äldre. Så jäkla kuligt. Bort med alla möbler och dans i vardagsrummet. Två vinglas, en matta, ett element, ett par svindyra brallor och en gardin gick åt. Det var det värt. Min kjol gick oxå sönder förresten. I bak sprack den. Jag var Måns kan jag kort och gott säga.

Köpt en liten söt bil som drar typ nada. Kuligt.

Jobba jobba jobba. Sova, äta och vara en bra mamma.

Klippte mig i lördags oxå. Snygg som vanligt.
Eller hur.

Nu ska jag få i mig c-vitamin och sen ta över soffan fullständigt.

Lilla skrutt har lärt sig säga hallå. Hallå, hallå, hallå, hallå, hallå, hallå.
Man måste bekräfta småbarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0