Pretty in pink. Söt i kiss.

Snö är kul. Jag vill ändå inte ha vår, som sagt.
Hej Tomtegubbar, slår i glasen.

Jag fick en ny telefon igår(nej, inte fick, köpte) som är rosa. Min dator och är oxå rosa. Fy fan va mesigt egentligen. Ska snusa eller byta däck på bilen snarast. Kanske borra upp nåt oxå.


Iidag ska jag träffa en kund som jag haft i ett halvår men aldrig träffat. Hon är så duktig på typ allt så att jag redan har ågren inför mötet... Men men, man får väl spela svår som vanligt.


Imorgon ska jag göra en rätt tung grej och får sällskap av en kompis. Hon är bra hon.
Tar nog ledigt hela dagen faktiskt. Kanske berättar mer sen, men inte nu.
Bara kanske.

Babaj


Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha allt ska va rosa såklart.

Bra kontrast till en tuffing som du!

Hoppas det går bra imorgon vad du än ska göra :)

Puss på dig!

2009-03-25 @ 20:10:12
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart det ska vara rosa:D

du har en bra/rolig blogg att läsa ;D

2009-03-27 @ 15:17:15
URL: http://08barnet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0