Rudolf.

Fan, det är så mycket nya saker jag vill ha just nu. Typ massor.
Ny mobil, teve, soffa, möbler till lillskrutts rum, jeans, jackor, väskor och skor.
Men det får man inte köpa samtidigt. Man måste ta lite grejer i taget och det är just det, jag pallar inte vänta! Har jag bestämt mig så ska det vara på en gång. Shupp, shupp.
Ta ett enormt jäkla finaxlån e ju inte heller så bra säger dem som vet.

Är fortfarande värdelös men lite bättre. Igår hade jag feber, den e tung asså. Hela 38 grader. Tänk när barnen har 40 grader, då är de ungefär som jag när jag har 38. Däckad och pytteliten.
Snor är ingen bristvara heller ska jag bara meddela.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

trist o vänta ju! det e ju skit synd om dig!



Feber också.. känns som man är döende typ

2009-03-05 @ 10:25:36
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0