Värsta.

JoråsattehDen där Mary

Jaha, nu har man blivit värsta bildbruden minsann. Kladdkalas igår som måste förevigas. Så e det med det.

Finns en del att fundera över just nu.
Jag är iaf så glad för min fina familj. Allihopa, de två som är min bonusdel oxå.
Jag kanske e lite djup idag, lägg av. Låt mig va!

Helgen gick lika fort som alltid. Men den va skön.

Idag tror jag att vädret kommer att vända. Det bara känns så liksom. Lite mer sol och mindre kallt. Säkert kommer det snö minst en gång till, men idag vänder det mina vänner.

Vad ska man göra i påsk? Jag skulle helst av allt vilja åka på nån weekendresa till en annan stad och bara äta hotellfrulle och strosa omkring på nya shoppingstråk. Men det går inte just nu.
Kanske ett besök i Simrishamn? Hur lite det än lockar med en snart tvååring i 6 timmar i bilen, så vore det riktigt skönt att komma bort och Österlen e riktigt fint nu. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja du, jag har börjat förneka bitterheten, därför jag låter positiva Fredrik (som faktiskt finns i mig) ta över.

Du borde prova... livet leker ju!



Satan så söt unge du har btw.

2009-03-30 @ 19:53:12
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0