Badabing badabom.

Idag är jag så duktig på nåt vis.
Har fått massor klart.
Inte så oväntat kanske, för er, som vet hur bra jag är. Men för de som e nya här.
Jag har nog sett er...smyger in o kikar. Höjer ju min besöksstatistik i taket snart.
Tack för det.

Idag ska jag ha date med min sambo. Vi har inte brytt oss om varandra alls på länge. Nu ska vi dricka vin och göra nåt mysigt tillsammans. (lägg aaav o snuska er!)
Jag kan va romantisk jag oxå.

Nu Mocca Granatäpple. Okvinnligt säget sambon.
Bättre än att röka säger jag.

tjing

Kommentarer
Postat av: Mathilda

du e säkert världens mest romantiske tjej ever.

I smyg.



Hare så mysigt då! krams

2009-05-14 @ 18:04:42
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0