Jäkla knäppskalle.

Har shoppat och är alltså gladare nu.
Tänker bara en tanke när jag shoppar; Om man redan är snygg innan man klär på sig, hur svårt är det att hitta kläder då?
Jag har väldigt svårt.

Sitter här och ska låta håret lufttorka. Men som vanligt så ger jag upp efter 5 min och blåser det ist. Jag tycker lika illa om att ha blött hår som att ha blöta strumpor på mig. Inte coolt.
Om det tycker jag illa.
Sen har jag en annan fobi oxå. Men den borde jag inte skriva men gör det ändå.
Jag kan inte titta när nån annan borstar tänderna. Jag vet, helsjukt, men så e det. Får kväljningar av ljudet. Uschiamej.


Nu:Blåbär, jordgubbar och vaniljyogurt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm gooo efterrätt!



Du jag e likadan,För stora ryset a att höra någon borsta tänderna.



TA hand om dig idag, men sätt på hatten det ska visst regna=blött hår ;-)



Är det ok om jag kramar dig?

Kram

2009-05-06 @ 07:15:14
Postat av: jag

Vem som helst får krama mig och därför säger jag ja.

Men jag vill ändå veta vem som vill för det e inte så jäkla ofta nowadays.

2009-05-06 @ 08:28:06
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Mathilda

vanligt psykfall

2009-05-06 @ 10:47:26
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jag

Hahaha, du e så körd.



typiskt släktdrag.

2009-05-06 @ 11:01:15
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahah den var ju rolig.Går in och kommenterar men säger inte vem man e lixom.



Aa det var iaf jag

THERESE

2009-05-06 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0