Me me me!

Trött som ett as men kan inte sova. Det är onödigt.

Kan nån tipsa mig hur jag ska rösta i eu-parlamentsvalet?
Jag är som jag är men en sak är viktig. Vi får rösta alltså ska vi det. Oavsett om man skulle rösta blankt så ska man fanimej rösta. Annars kan vi skippa demokrati helt och lika gärna låta nån annan  bestämma åt oss. Ju!

Men nu är det så att jag inte har en aning hur jag ska rösta. Har inte satt mig in i det alls. En liten aning har jag kanske...Man ska ju i första hand rösta på ett parti och där är det väl inte helt omöjligt att rösta..men att en lägga till en kandidat. Hmm, jag tar nån och litar på att det partiet jag röstar på har valt bra kandidater.

"Congratulations, You´re in the running of becoming swedens new eu-candidate".
Sexigt värre.

Jag gav upp att lägga ut en länk eller ett klipp sådär snyggt. Pallar inte.
Jag e ju så het och inne ändå.

Ni kanske inte förstod hur trött jag är? Då ska jag förklara att jag e så slut som artist så att jag inte ens ska gå på sommarfest med jobbet ikväll.
NU kanske ni hajar iaf.

Och ja, det är såååå synd om mig och bara mig.
Jag jag jag.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men va? vad händer med dig?

2009-05-28 @ 19:08:32
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0