Turning torso.

Glad idag! Nåt har hänt, jag känner mig pigg, glad och typ positiv (den du syrran!).

Har faktiskt haft en tid av jobbiga grejer.. sen strax innan årsskiftet så har jag haft följande;

Halsfluss
Magsjuka 
Ögoninflammation
En kraschad ekonomi (som dock löst sig nu)
En separation med skruttans pappa (JOBBIGT).
Ett nytt förhållande med skruttans pappa, tusen gånger bättre än innan!
En av oss avslutad graviditet.

Jag tycker det har varit lite mycket i huvudet.
Men idag är det toppen! Mycket beror på alla otroliga vänner jag har... Tack.

Nu ska jag sluta va så jäkla easygoing och happy, jag lovar.
Bitterfittan ska svepa en kaffe och klaga på allt hon har att göra.

puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ehh..? du har förändrats.

Till det sämre.



Nej då :) du förtjänar att må så satans jävla bra!

Kram på sig

2009-05-07 @ 16:09:07
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt med all crap bakom dig nu.





Kraaaam

2009-05-07 @ 20:31:25
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0