DH

Hej jag heter Anna och jag är en nörd.

Jag skulle göra en linsgryta med sojafärs i och det lät asgott. Men näää, jag tål tydligen inte sojafärs?! Halsen svällde ihop och det kliade i hela munnen. What´s up med det nu rå?
Som en äkta amerikansk filmnörd.
Rödhårig och allergisk.

Det blev spagetti, tonfisk och zucchini.
Ja, men jag va hungrig som fasen och hela spisen va full med resten av familjens matlagning.

Får se om det här håller för min fantasi e inte på topp just nu.

Måste tillägga att jag faktiskt inte gör det här av några slags räddadjurenfördetesyndomdom-anledningar. Jag gör det enbart för att testa. Ur ett hälsoperspektiv.




Imorgon opereras mamma.

Kommentarer
Postat av: Förortsfarsan

Tror att du ska ta det som ett tecken... Eat meat!!! :-)

2009-11-24 @ 23:10:22
Postat av: Jag

Jag tänkte precis så igår, så nu slutar jag med det här. Ha! Klarade iaf två dagar.

2009-11-25 @ 07:52:51
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: olatidman

gott!

2009-11-25 @ 15:01:19
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Fia

Neeeej! Fan vad fort du gav upp. Jag tänker laga mer vegetariskt och damn it då får alla i familjen äta samma mat! Den som lagar maten bestämmer, sitter man och degar framför datorn kan man sen inte säga vart är köttet?

2009-11-26 @ 08:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0