Gayfisk.

Jag har blivit så huslig asså.
Idag lagade jag regnbåge som sambon fiskat i somras(Färsk fisk liksom).
Gjorde som min inspirationskock T på jobbet sa. Purjolök, kryddor, färskost med vitlök och örter, sen in i foliepaket och in i ugnen. Grymt gott!
Jag e för nöjd me mig själv.

Jag tycker att det är viktigt att ta vara på vardagen och göra den rolig. Fattar ni?
Jag vill att varje dag ska va kul och intressant. Hatar att bara ha helgen att se fram emot..två dagar av sju ska alltså vara kul och resten tråkiga? Nä.
Varje dag kan inte va superkul, det fattar jag ju, man måste ha tråkigt oxå, för att uppskatta det roliga. Men att tex på söndagar alltid ha ångest över att man ska jobba igen, det kan fan inte va bra för nån asså.
Jag vägrar! Våga vägra ha tråkigt.

Nu ska jag ta ett glas rött och ha tisdagmys.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är kul att läsa dina ursäkter för ditt vindrickande på en tisdag.

2009-11-04 @ 12:13:58
Postat av: jag

Som jag sagt Fia; jag har inga problem! Jag kan sluta när jag víll!!

2009-11-04 @ 14:30:14
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Fia

OMG! OMG! Du har fått en ros i Sigtunabygden! Nu kan du aldrig börja röka igen. Angående vin på en tisdag så borde man inte behöva fler anledningar än "för att jag vill" :D

2009-11-04 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0