Harebrajvihåsch.

Jag tänkte att jag skulle prova att inte äta kött.
Jaaag veet, lugn nu, man kan väl få prov iaf? Shit va hetsiga ni e.

I lördags åt jag kött sist. Jag fick bara en idé igår att jag kan väl prova en vecka å se om det blir nån skillnad på nåt, typ magen, humöret, hyn eller nåt annat junk.
Idag va jag bara så sugen på köttbullarna som jag lagade till resten av familjen, eller rättare sagt den äldsta av de andra två i familjen. Han skulle aaaaldrig prova nåt nytt eller "konstigt".
Iallafall, jag va såå sugen på köttbullar. Snacka om psykiskt. Som om jag krejvade köttbullar helt jäkla plötsligt?

Jag ska bara äta fisk och eventuellt kyckling. Men inget annat kött. Vi får se.
Kommer bergis växa ut en palestinasjal och fjällrävenväska på mig. Eller så börjar jag röka på och rädda Willy.
Aaaa men typ.
Fördomar? Jag?
Lägg av, jag skulle aldrig ha det.

Nu bjuder jag på två bilder. Tråkigt chyrre av mig. 
Pusshej.


 
Från i somras i Skåne, shit va najs de va...


Promenad i lördags, då solen va framme typ flera timmar. I sträck.







Kommentarer
Postat av: Fia

Men Anna! Jag är chockad... vet inte... bah. Är du med i djurens rätt? Vill du låna min sjal?

2009-11-24 @ 10:48:48
Postat av: Anna

Hahaha, nä, jag e alldeles för ego för att bry mig om andra än så länge. Räknar dock med att även bli ödmjuk i och med köttslut.

2009-11-24 @ 12:26:37
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Äh men va? jag är där jag med typ.. Vill typ dricka soya också. Snart slutar jag dricka också.



Nej.

2009-11-24 @ 13:25:09
Postat av: Fröken M

ha ha när jag skulle verifiera nu s blev det Toenails Hollandaise.. Fy fan va äckligt!, men inget kött dock.

2009-11-24 @ 13:26:22
Postat av: Jag

Hahaha, toenails Hollandaise liksom? Guuuu va gott.

2009-11-24 @ 17:48:47
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Lycka till med det!

Kraaam

2009-11-24 @ 20:02:58
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0