I-landsproblem numero uno.

Asså whats up med alla grupper på facebook?

"Vi som gillar att ta en kall öl i solen"
Nähä, e re sant??

"Vi som gillar att bli kliade på ryggen"
Ok, bra jäkla statement. Viktigt att visa var man står.

Den värsta av allt;
"Vi som älskar våra barn"
Jag behöver inte ens kommentera den va?

Tar fram skämskudden och sitter bakom den ett tag. Generad för deras skull, de som tydligen måste gå med i nån av alla skitgrupper för att visa var de står. Hahaha, det ÄR verkligen pinsamt.
Mer kontroversiellt med "vi som inte älskar våra barn". Kom igen, våga det rå.

Förlåt men jag har haft det här inom mig alldeles för länge.
Piuh, va skönt att få ut det.


Kommentarer
Postat av: Fia

jag hatar oxå alla fb-grupper och speciellt "vi som älskar våra barn". What a fuckin' chocker! Har nu suttit och försökt komma på en rolig grupp som jag tänkte hitta på men nej... det blir bara fjompigt.

2009-11-15 @ 20:52:24
Postat av: Nettan

Haha jag håller med, har säkert tom gått med i någon grupp som heter "vi som älskar julmust" , men jag reagerade också på ovanstående grupp, helt sjukt ju...ha de gott,

kram från "bruden som älskar förortsmorsans blogg"

2009-11-15 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0