Nyhetstorka.

Snart slut på den här dagen, skönt det.

Idag har det mest varit möten. Ett va med skatteverket.
Det var verkligen kul.

Jag åt lunch hemma idag, fan va det va skönt! Glömde matlådan och fick skjuts av en kollega som oxå är granne, som rastar sina hundar på lurren. (Tack C!)
Jag är typ aldrig ensam hemma längre, på sin höjd en kvart. Men att komma hem till tystnaden och bara göra sin grej, det va nice. Jag satte mig helt allena vid köksbordet utan varken teve eller dator. Sjukt skönt.

För ett par veckor sen tänkte jag försöka dra ner på kaffet. Magen mår inte bra av det.
Jag trodde inte att det öh taget skulle gå att dra ner, men testade att byta ut varannan kopp till thé ist. Varje gång jag vill ha kaffe så har jag varannan gång tagit en kopp thé ist. Nyss kom jag på att jag idag bara druckit två koppar kaffe! TVÅ!  Jag mår ju helt okej ändå. Värsta renlevnadsmänniskan ju.


Idag fick alla välja precis vad man orkade laga och ville att äta.
Knappt nån skillnad alls på våra matlådor ju.


Imorrn är det tisdag och det tänker jag göra till en skitbra dag.
Inte nu, imorrn.


Kommentarer
Postat av: Fia

Korv och makaroner bör inte få kallas mat.

2009-12-01 @ 12:05:24
Postat av: Jag

Haha, bukfylla rå?

2009-12-01 @ 14:30:25
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0