Odens dag

Jag är hemma från jobbet idag. Har ont i magen så fort jag äter och mår lite illa hela tiden... Ja jag klagar men hey, läs en annan blogg då.
Magkatarr gissar jag på. Har ingen annan förklaring.
Har bestämt att jag inte ska göra NÅGONTING idag. Ska bara ligga o kolla film. Men det gååår inteee. Jag blir fan stressad tom av att inte göra nåt alls. Nästan mer stressad då på nåt vis.
Verklgen konstigt att magen e kajko.

Magkatarr låter för övrigt som en maträtt. Katarr liksom.
Potatiskatarr.
Grönsakskatarr.

Jag slutar nu.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Therese

mmmmmm grönskakskatarr, det var länge sedan.

Hoppas att du slipper det där elendet snart.Har haft skräpet EN gång och jag låg och grät i självömkan, gjorde skitont i kistan.



Men du om du har det svårt att varva ner så kan du ju alltid komma hit och leka med Noel så kan jag få ligga i soffan och kolla film.Skitmysigt ju och alla vinner på det :-)

Ta hand om dig nu och kolla på en bra film.

Nu ska jag gå och vila lite med Noelo.Sån är jag :-)

Överdrivet många kramar till dig!

2009-11-11 @ 12:02:31
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Lena

tja på re..



Kul blogg... Verkligen fastna.. tack för att du liva upp min uuuur trista jobb dag..

Krya på dig förretsen.



Kram/SATS L ;)

2009-11-11 @ 15:12:37
Postat av: Mathilda

Åh, magkatarr suger ! '

Krya påre o dra ner på kaffet...



PUSS

2009-11-11 @ 19:42:19
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas att du mår bättre idag?

Kramar

2009-11-12 @ 12:21:50
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0