Pippapippin.

Så jäkla skönt med fredag!
Nu e jag på jobbet och intar en stooor kaffe som jag gjorde hemma, viklet betyder att det är gott. Så jag e nöjd.
Perkulator is da shit och ja, jag e lite efter.

Igår fick jag träffa en kollega och babbla, äta och dricka litegrann. Främst är hon ju en mycket bra vän och inte en kollega. Men hon är ju en kollega så då skriver jag det.
Luddig? Javadårå?

Imorse ville jag ta fram vapen för att skjuta en fågel som lät som en visselpipa! Blev tokig typ, helt sjukt läte, aldrig hört det förut. Trodde först att det va nån unge som satt med en visselpipa och blev förstås gammalbittertantsomskaskällapåalltsommankan-galen...lugnade mig när det var en fågel men WTF. Tala gärna om för mig vad det är för fågel för jag vet verkligen inte.

Hej på ett tag.


Kommentarer
Postat av: Therese

Har ingen aning om vad det var för fågel?Men ett jävla trassel kan det vara med dom iaf.



Må så gott och ha en skön helg!

Kram

2009-11-06 @ 10:19:34
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0