PP numero uno.

E på kasst humör idag.
Eller egentligen inte idag, bara nu. Vete fan va som hände. Men nu har jag teven i blick, datorn i knät och en 200 grams apelsinhokladkaka framför mig.
Kan bara bli bättre nu.

I lördags kväll va jag asgammal. Okeej, brorsan, jag e alltid asgammal men i lördags tog jag priset.
Grannarna hade fest och jag stod ut ett par timmar med deras skitmusik, typ technostuk, men kvart i tolv busvisslade jag åt dem från balkongen och sa att det va fasen bra nu asså, nu fick de sänka. En docksöt tjej på tyyyyp 21 vårar sa -Men hallå, vi har satt upp lappar!
Spelar ingen roll sa jag, vi ar barn som vaknar så du kan sänka nu e du snäll.

De stängde fan av helt.
Jag skämdes som fan och e nu kallad PP av sambon.
Partypooper liksom. De hade tydligen satt upp lappar såg jag i söndags.
De skulle bara ha förfest till kl 24.
Fy fan va pinsamt. Ville gå upp me en chipspåse dagen efter för det trodde jag de behövde då, men det fick jag inte.

Har grymt ont i min axel oxå. Fatta jobbigt man har det. Hoho.

Ska försöka ladda bilder här, hoppas det funkar.



Skogspicknick=skitbra.


Så här ser man ut när man ska skratta in i kameran. Crazy kids these days.

Eftersom ingen nånsin tar kort på mig så får jag göra det själv.


Moschimoschi


Våra hoods.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken fantastiskt fin tjej ni har, jag vill också ha en egen docka som jag kan klä upp. Va?! Är föräldraskap svårare än så? Då vill jag tänka på saken ett tag :)

2009-11-03 @ 12:53:10
Postat av: Jag

Nääää, det e inte svårare än så, finns ju TV och spjälsäng.

2009-11-03 @ 18:33:36
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0