Step by step!

Igår fick jag umgås med två fina vänner.
En av dem e har jag vetat länge att hon står mig nära. Den andra bestämde jag mig för imorse att se som en av de få fina jag har i min närhet. Vissa människor gillar man massor. Alltid.
God mat, härligt vin (förlåt för glaset!!) och sjukt goda kanapeér... Ja , ni hör ju själva hur ambitiös denna människa är. Coolt.
Fick sova typ fem timmar innan jag blev väckt av världens vackraste människa. Inte fy skam de va!

Shopping i Sollentuna centrum, vilket va väldans stort och fint. Köpte världens godaste Mocha Latte oxå. Den va grymt bra gjord asså.
-Grädde på den?
-Jajamen.

Nu har jag tänt ljus typ överallt och har en rykande het kopp kaffe framför mig... Livet passerar inte förbi mig direkt, det levs.

Jag fick en av de bästa presenterna ever, igår.
Ni kommer ihåg byta ut ord i filmtitlar?
Checka min magnet;


Såg även ett par nya koppar på Lagerhaus. SÅÅ tagen idé. Det va jag och en kollega som kom på detta först.
Ska stämma dem a lá Amerikatt.


Jag är stans största nörd eftersom jag tog det här kortet själv,haha.
Så här ser jag ju dock ut största delen av en vanlig dag.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Duktig du e med bilder o allt!



Men langa ditt förbannade nummer hörru, har supit bort mobiljäveln

2009-11-29 @ 15:09:53
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag har mailat dig på Fejjan.

Amatööör.

2009-11-29 @ 18:17:54
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0