Grattis Fröken M!

Å idag e jag piggare än igår. Mycket.
Fy fan va jag e gammal asså, hahaha!

Jag och lillkorven e hemma och myser idag när pappa jobbar(jamen va fan, ni vet väl att det e han som drar in stålingar och jag som gör av med dem). Nån måste jobba, det kan vi väl va överens om ändå?
Vårt mys består av att vi sitter med täcke i soffan och äter godis och kakor. Det är typ skitskönt.

Idag fyller min allra närmaste vän år. Hon fyller ett år mer än förra gången och det firar hon stoooort.
Inte det nej. :-)

Nu ska jag göra en lista över allt som ska handlas i eftermiddag. Handla på söndagskvällar e asbra. Knappt någe folk alls och lugna tempot.

Om ni undrar så har jag inte rökt på snart en månad. Fy fasen va jag e bra.
Om ni inte undrar så struntar jag i det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0