Överskrift.

Sjukt lite lust att skriva, men jag gör det ändå för att jag e så bra.

Blev hämtad tidigt på jobbet och tur va väl det för det spårade ur rätt bra på eftermiddagen. Jag satt i bokhyllan och skrattade så håret flög. Går inte att återberätta alls, men kul va det.

Vi lämnade bilen hemma och tog en promenad till och från dagis. Stort att få ut pappan i skogen kan jag säga. Plockade fina löv och kottar. Gissa om det va nån som va glad.
Lillkorven oxå.

Jag bakade en kaka när jag kom hem. Galet ovanligt och galet god. Ska ta med till jobbet imorrn tänkte jag.
Fira att jag varit rökfri i en månad. Kanske även se till att man får nåt i sig på eftermiddagen.

Har jag skrivit om i fredags? Ja kanske. Det va så kul så det e värt att berätta mycket om. Lever fortfarande på den glada energin kan jag säga! Jag har så grymt bra kollegor faktiskt. Lite för lite störda men snart så.

Jag har tänkt skriva om en sak väldigt länge men pallar aldrig skriva sådär mkt text. Ska foka på det nu så får vi se när det kommer. Nu tror ni att det e värsta grejen men det e det inte alls. Stort för mig bara och det e ju fasen min blogg. All about me u know.

Nu börjar det snart.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men vadå, Ashton e ju värsta fläng o lite charmig ;)



Ses i Dh-dimman. Puss

2009-10-27 @ 21:01:10
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Carina

Va??! Berätta berätta.. :-D

2009-10-27 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0