Ska inteee ha dåligt samvete!

Vi har barnvakt. Från idag till på söndag.
Fatta länge! Jag skaaa klara det utan att må dåligt i hjärtat. :-)

Ikväll blir det middag och bio. Jag bokade en sen bio och kände mig gammal när jag insåg att den slutar ca 23.
E ju för fasen inte ens sent. Dessutom får vi sova lääänge imorrn bitti. Herregud, man kommer inte att känna igen sig själv.
På dagen blir det lite måla och fixa sånt som e svårt med en Miss Clawfinger.
Kvällen är spelning med gudfarsan och partaj me gudmorsan! Johan får va snygg i baren han. Inte så svårt direkt vaaaaiiii.

Ja, ni fattar ju hur uppspelt jag är.

Lillkorven ska få gå på stan med mormor och morfar A. Junibacken och hela fadderullan. Hon kommer inte ens att komma ihåg sin mamma (shit, jag måste ringa en gång i kvarten).
Bergis.

pusshej.

Kommentarer
Postat av: Therese

Fan njut som om att det inte finns någon morgondag!

Ha det najs nu!

Kramar

2009-10-02 @ 20:25:02
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Carina

Just ja, gudmorsan, det är ju vår gamla gemensamma skitroliga granne på Skolgatan ju. Hälsa så mycket! :)) Har de skaffat internet? ;)



Hoppas att du mår bra i hjärtat hela helgen, det är bra för mojsan att mama o papa får egentid. Ha det så kul!!



Puss, Majlis! ;)

2009-10-02 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0