Tydligen.

Dimma som fasen idag ju!
Jag och lillkorven går ju genom skogen på morgonen och idag var vi tidigare än vanligt, vilket betydde att det var mörkt och dimmigt. Lite mystiskt och kanske tom lite läskigt att gå där då. Alltså, jag e ju astuff men iaf.

I helgen var det sköna dagar. Fredag var lika med bara hemma och splitta en flarra rötjut.
Lördagen va skitmysig med mamma, hennes man och trevligt mingel. Inspirerande människor ger massor och det lever man på länge.
På söndagen var det ashärligt väder så då var det promenad runt typ halva stan och sen limpmackor och varm choklad.

En kul grej var att när jag hämtade kaffe nyss så stod två kollegor och pratade om nåt..Jag kommer in när den ena säger "Men ska du inte operera dem då?".
Jag e ju inte sen att visa hur lite fördomar jag har så jag säger ju direkt att "Jaaa, det e ju skitbra, det har jag oxå funderat på, why not!" samtidigt som jag lägger händerna på brösten för att poängtera vad jag menar.

De pratade om att operera ögonen.


Nu kan jag inte skriva mer för jag ska jobba.
Tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0