Brytningsfel eller så.

Jag bloggar dåligt just nu.
Men det kanske finns andra saker jag e bra på.
Som tex att..eh...jaaa...hmm... Laga mat?
Nä inte det nej.
Sluta röka?
Nope, inte det heller.

Men jag e ganska bra på att tycka om mig själv iaf.

Idag va det en tjej som gissade att jag va 22 år.
Liksom, e hon typ helt lost? Ser hon inte mitt fejs.
Nej, det måste va så, hon måste se dåligt.
Men hon verkar snäll tycker jag. Smart oxå.

Nu ska jag duscha och sen äta nåt gott. Macka och the.
Den där kaviaren med färskost rockar. Med grevést. My god va trevligt.

Har förresten ändrat mig idag, jag ska vaccinera mig mot gris-sjukan ändå. Fick inside info från en vän som tyyyp e expert. Om hon säger att jag ska det så gör jag det.
Även om det går emot mina principer.
Tänker sluta med att sprita händerna oxå, det gör ju en säkert bara sjukare ändå. Tvål och vatten tack.
Om jag inte åker pendeltåg då förstås.
Eller äter ute.
Eller går och handlar.
Eller tar i ett handtag.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men juste, du e ju bara ett år äldre än mig.

Har alltid tänkt att du är min lillasyster..

2009-09-02 @ 23:29:59
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: jag

Jag har alltid gillat din positiva inställning.

2009-09-03 @ 09:16:25
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0