Dag 1.

Igår var vi på Stora Brännbo med hela kontoret och diskuterade kring kundvård/service. Mkt roligt och verkligen ett bra ställe för konferens. Grymmast var ju självklart allt bröd och alla bullar.
Frukost, fika, lunch, fika och sen middag... Man äter ju fan hela tiden.

På kvällen rökte jag för sista gången. Va inte ens sugen men en sista måste man ju tydligen ta.
Idag är dag 1. Jag kommer att klara det den här gången.

Lillskruttan e hemma idag me. Hostar så in i bomben och snorar blod. Mindre bra, men en läkartid håller på att bokas.

tjing

Kommentarer
Postat av: Ana

God morgon Majlis ;)



You go girl (ang. ciggstoppslutnufårdetfanvanog)!!!



Hoppas skruttan blir frisk snart, små ska inte lida på det viset, de har ju fan inte gjort något fel!!



Kram på Er :)

2009-09-30 @ 09:28:28
Postat av: Therese

Tack för dina fina ord hos mig hoomie!Ja jag lovar att jag återkommer om hårdhanskar behövs!:-)

Hoppas att lilla M blir frisk snart!

Lycka till med att sluta med ciggen, det kommer att gå fin fint!Och lova att du aaldriiig börjar igen, deal?

Kramar också

2009-09-30 @ 12:03:30
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: jag

Ana, tack det behövs...hehe, maj-Lis liksom, jättekul ju!

T: självklart inte, ska aldrig börja igen.

2009-09-30 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0