Klippning idag, jojo.

Idag gick det mycket bättre att lämna lillskruttan...det ger sig nog...

Tappade mobilen på väg till dagis, i skogen! Fatta om den kommit bort. Livet skulle tyyyp ta slut.
Fick åka tillbaka med en kollega och leta i skogen.
Där låg den sen, rosa och fin, alldeles bredvid snusdosan.

Tack körsbär! (Ni skulle ändå inte förstå)

Igår fick jag höra nåt kul.
Vi kan kalla henne fröken M, bara för att hon e så inte fröken alls. Hon ringde iaf mig och sa att hon skulle berätta nåt fruktansvärt. Jag sväljer typ en gång och ba; Ja?
- Idag visas Lyxfällan, Efterlyst och Idol SAMTIDIGT!!
.......

Mmm, fan va jobbigt. Det och barnen som svälter typ.
Men TYP.
Fick ett sms senare där hon skrev att Lyxfällan sänds idag ist. Puh!

Själv kollade jag tveklöst Idol. Jag e värsta Idolnörden. For Real!
Men jag vet en till...kan tyvärr inte berätta vem för det skulle förstöra hans image totalt. Men han e sååå körd på Idol. Det är inte sambon iaf, han va tokmanlig som vanligt och kollade fotboll och drack öl. Som en reklamskylt för Stryktipset ungefär. Fast snyggare förstås!
(Jag smörar eftersom han ska få betala min klippning idag)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha! skön fröken M.



Lycka till hos frissan!

2009-09-10 @ 10:00:38
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Har varit tillfreds hela dagen med upptäckten att ikväll är det Lyxfällan 21.00 o kl 20.00 Idol..

Nu är det bra & fint.



Går mycket bra deeeeeeee!!

2009-09-10 @ 13:54:08
Postat av: jag

Bra för jag va jätteorolig för dig.

2009-09-10 @ 14:31:17
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Carina

Körsbär=susbär=susber? Har jag löst ekvationen?? :))



Puss!

2009-09-12 @ 00:21:10
Postat av: Jag

Carina du e så duktig! Nu kan du börja på CSI, minst.

:-)

2009-09-12 @ 09:29:36
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Carina

Eller hur! :) Får jag lämna dig som referens?



Hoppas ni har en mysig dag/kväll/natt! Kram!

2009-09-12 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0