Offret.

-Magkatarren ringde och sa att den kikar förbi ett tag. Stannar tills du äter ordentligt och inte oroar dig så förbannat hela jäkla tiden.

-Ja, va kul att den kommer över, för jag behöver ju verkligen tänka på att inte äta för mycket.

Är hemma från jobbet idag. Det är skönt faktiskt. Sitter framför datorn och tänker på hur effektiv jag är. Egentligen.
Min mage har sagt nej och stopp. Samtidigt.
Tur att man inte e så känslig.
Hade det varit för hundra år sen så hade jag inte haft det här problemet, eller va säger du M?



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sjukt! min med. Också hemma.

Min mage väckte mig med en käftsmäll!

Den e liksom steget före hela tiden..

2009-09-18 @ 13:43:37
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: M

Så sant som du säger det!

2009-09-22 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0