Statements.

Nu måste jag gå ut med TVÅ saker så att ni vet.

1.
Ladies night tycker jag är fjantigt. Bara tjejer som tjuuuter och vrålar för att det är killar på scenen. Töntigt och på nåt sätt alldeles för lätt liksom...Vad tar ni mig för? En billig brutta som bara behöver lite juckande på en scen så är jag igång? Aaaa, nää.
Om jag varit där? Nej fy fasen, jag kan ju tänka mig ändå.

2.
Anna Anka i Hollywoodfruar. Jisses. Att vara krävande och att ställa krav e ju bra och om man har så där mycket pengar så kanske man känner att man behöver det. Att däremot vara en elak och inte alls ödmjuk person, det går fetbort.

Skulle ba säga det.

För övrigt är allt bra. Jobbar fast jag egentligen bara vill vara i skogen och plocka bär.
Dagis funkar jättebra nu...fatta skönt!

pusshej


Kommentarer
Postat av: Bolibompa

Mäh jag har ju köpt biljetter lilla gumzan!

Ha ha ha!! Fan va glad du skulle bli då =). Jag är förjävlig.

2009-09-22 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0