Rödmosig.

Hemma och vabbar.
Sovit två timmar, vaknat, somnat 2 timmar, vaknat... Det ääär härligt med barn!

Börjar känna mig ganska urlakad faktiskt. Flera nätter utan bra sömn. Det påverkar mig intee positivt.

Sambon jobbar i Västerås resten av veckan och vet inte ens om han kommer hem för att sova eller om han sover borta. Han e duktig han.

En jäkligt trevlig grej va att jag idag fått en påskpresent av min mamma på kontot. Hon e fin hon. Nu ska jag klippa och slinga håret. Jihooo

Nu e re Madicken igen. Kul.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Carina S

Puss på dig o Molly! :)

2010-04-07 @ 21:16:52
Postat av: kiwin

jag ville också se madicken jöh.

2010-04-11 @ 23:40:27
URL: http://kiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0