Trevliga Torsdag.

Kurs hela dagen. Jag är full med en massa siffor nu.
Bättre med vin ju.

Fika med mamma som är den finaste mamman just nu. Hon är så förbannat tuff ska ni veta!

Sen resan från helvetet hemåt.... Inga tåg mellan Ulriksdal och Märsta. Ersättningsbussarna var exakt TRE stycken på ca en miljon människor.
Kom inte fram till taxi.
Efter en timme och en kvart kom en buss som skulle gå direkt till Märsta.
Innan Rotebro går busshelvetesmaskinen SÖNDER. Inget skämt asså.
Då hade tågen börjat gå igen så tåg hem mot Märsta.
Tre timmar från stan. Ge mig en fucking brejk asså.
Hungrig, trött och familjeabstinens som fan.

Men hey, jag e jag. Positiva Persson. Försökte få igång allsång i havet av människor men icke. Försökte sno sprit i en väska, men icke. Försökte ragga på Feeahs sambo men han åt pizza istället.

Normal resa liksom.

Nu ska jag sova, men först ska jag plugga semesterlön för intermittent deltid. Bruttodagar, nettodagar och kvot.
Kvot på allt from now on.

Imorrn vill jag grilla hos min bror och hans fina mö.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sicket snåla och inte bjucka på spriten i väskan vad är det med folk nu för tiden???

hade jag varit där hade jag lätt delat med mig av tetran i väskan ;)



Hoppas att du fixar provet nu.



Ses

2010-04-30 @ 10:33:03
Postat av: Fröken M

Inte jag dock.. jag hade smygit.

Idag ska jag dricka vin, grilla o skåla med nya grannarna på Norrby.. Lycka till nu puss!!!

2010-04-30 @ 11:17:35
Postat av: jag

Tack ni! PUSS me.

2010-05-01 @ 11:01:13
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0