Pinot Noir-Irony.

Nu lackar det minsann.

Julklapparna är klara, sillen läggs in idag och hallen e full.
Med öl.

Har en hes och förkyld dam vid min sida idag. Hon fick precis godis direkt efter frullen.
Fatta crazy jag är.
Dessutom blir det en Hello Kitty-grej i julklapp.
Hon gillar det ju.

Igår var jag på sjukhuset och gjorde glukosbelastning. Vidrigt.
Dricka 2 dl flytande glukos med bismak av konstgjord lime. Snabbt. På tom mage.
Sen kollar man hur kroppen hanterar det.
Min klarade det perfekt såklart.

Fick göra det eftersom Molly var rätt stor när hon föddes (sockret, ni vet) och man undviker ju helst diabetes.
Att hon va stor berodde nog på att hon va det bara. Stor och stark.

Jag hade sagt innan att jag inte behövde göra det men de trodde inte på att jag alltid har rätt.
Kunde ju ni talat om för dem liksom.

Vi ses, hej.

Kommentarer
Postat av: Fia

shit vad inne det är med glukosbelastning. Vi får väl se om jag också måste göra det.

2010-12-22 @ 12:02:58
Postat av: Jag

Usch, se bara till att sockret e lågt när du går till bm. Svep inte en latte och kasta i hennes soptunna.

2010-12-22 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0