Å krokusen kikar upp.

Man går inte omkring och alltid är glad. Det gååår inte. Men man kan gå omkring och vara nöjd iaf.
Jag är nöjd. Asnöjd.

Med vadå?
Tjaa, allt möjligt.
Om nåt känns som skit så vänder jag det oftast. OFTAST, inte alltid.

Finns inget som heter en dålig dag. Det finns däremot nåt som heter dåligt humör och neggotankar i skallen. För lite sömn å massor med jobb kan få en att känna så. Men då får man försöka tänka om. Vända om.
Jag bestämmer oftast att nu får det va nog. Nu ska jag ha kul(tänk om jag missat det siste L:et och skrivit K ist där).

Jag tjatar om det här, jag vet. Men ibland känner jag mig som positiva Persson med mitt humör.

-Det blir braa, det ordnar sig.
-Vi provar, det kan nog fan funka.
-Upp me hakan, det här tar vi.
-Jobbigt som faaan, men det går.

Det där är mina ord hela tiden. Nån blir säkert trött på det.
Det skiter jag i.

I lööööv majself. And Jude lööövs me too.





Kommentarer
Postat av: Åsa

Possetiva Persson i like :)Mycket roligare med K istället för L ;)

Tjing tjong äppelstång

2010-02-25 @ 07:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0