En alldeles vanlig måndag egentligen.

Måndagen gick ju bra! Jag låtsades att det va fredag hela dan.
Gick omkring och sa trevlig helg och såg glad ut. Bar matlådan i en systempåse för å få in känslan.
Funkade utmärkt.

Imorse åkte jag tidigare till jobbet för att kunna jobba bort litegrann.
Blev en taxi och ingen känsel i tårna. Näshåret frös så fort jag gick utanför dörren.

Nu ska jag läsa Alfonsbok för lillkorven. Hon gillar dem faktiskt. Mycket trevlig smak tycker jag. Allt som mamma gillar är bra och allt som pappa gillar e dåligt. Vi säger så.

Ikväll ska vi se en film igen. Ska kolla Fight Club. Jaaa, det är sant att jag inte sett den förut. Jag är efterbliven och har noll koll på filmer. Förlåt mig dessa enorma synder.
Såg Sherlock Holmes igår och jag rekommenderar den verkligen. Robert Downey JR e grym och Jude Law, ja han e ju som ni förstår bara sig själv och det räcker ju lååång väg.
Lite efterhängsen bara. Han ringer mig jämt och tjatar om giftermål.
-Noo Jude, I have my sambooouuu u know. Aj dont lööv uuu, aj löv sammoan älss. Pliiis dånnt kååål ägäjn.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lägg av Anna.. Ska vi säga så?

2010-02-22 @ 21:04:08
Postat av: carina s

pliiis kåål me jude.. :)

2010-02-22 @ 22:45:12
Postat av: jag

jag lägger av fröken M. Shit va hård du e.



Carina, du uppskattar iaf humor. :-)

2010-02-23 @ 17:44:21
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Skitjobbigt med sådana där som inte fattar vinken liksom.

Så mamma vet bäst menar du?Ok då säger vi så.



Kram och ta hand om dig:-)

2010-02-24 @ 14:30:51
URL: http://familjelivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0