Lovely saturday.

Stor frulle framför teven idag minsann. Aj löv lördag morgon.

Nu e re kaffe och snart ska jag hoppa in i duschen. Man ska tydligen ta hand om sin hygien, sååå jäkla 90-tal.
Jag tänker dock protestera och skippa att raka benen. Asså jag e så wild and crazy på nåt vis.

Sambon sover fortfarande. Jag är van att han inte äter frukost med oss. Synd eftersom det är typ det bästa jag vet. Lägger hellre pengar på storfrulle än en middag... Men lillkorven gillar det!
Han ska jobba idag så han fååår sova. Vi hänger på till jobbet och går i Kista galleriiiiiiaaaa(måste uttalas lite så) och gör av med mer pengar än vad han jobbar in. Bra jobbat.

Jag tänker inte skriva vad jag har köpt sen, dont worry. Om jag inte hittar nåt grymt roligt eller grymt dyrt, för då måste jag ju skryta lite vet ni ju.
Att skriva att jag köpt en ny borste för att min e så full med hår att jag inte vill rensa den, DET är ju ointressant.
Att skriva att jag köpt en ny tröja för att jag behöver muntras upp lite, det skiter väl ni i.

Nu vaknade han, gotta go. Får stryk om jag använder datorn mer än 3 min.

PUSS!!!
Fröken M, jag håller tummarna heeela tiden. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0