Ninnaninnaninnanna.

Här är det tydligen rödvin, tvättstuga och Nordman för hela slanten.
Jag veet, Nordman, det e galet, men jag blir glad och midsommarfestaktig av det faktiskt. Sådär glad och hoppig liksom(Kanske e rödvinet, men iaf).

Var ju på Nordmans releasefest för inte så länge sen. Kan man inte tro alls, men han bjöd in några av oss så vi var där med vårt stöd.

Eller så hamnade vi där av en slump och fattade knappt att det va live.

Idag fick jag semlor levererade till jobbet av min kära sambo! Jag mutade såklart med sex, men hey, vi fick semlor!
Jag:
-Snälla, snälla, tänk va glad jag skulle bli om du kom hit med semlor till oss!?
Sambon;
-Ja, och tjock.

Lyssna nu väldigt noga alla småbarnsföräldrar och även ni som tjafsar om vardagligheter i hemmet.
Schema säger jag bara.
Vi har ett schema. Varannan min, varannan hans. Diska, laga mat, lägga lillkorven, tvättning och det andra man måste göra.
Finns liksom ingen återvändo, bara å göra å se glad ut. ASbra!
Hoppas att han inte lämnar mig nurå. Då blir det bara mat varannan dag liksom, det går ju inte. Då döööööör man.


Ni vet mitt tänk, mitt positiva mambojambo som jag proklamerar?
Dagens övning; Säg inte INTE på en hel dag.
Tex: Jag vill inte stressa.
Säg istället: Jag vill ta det lugnare.
Ja,om ni läste boken skulle ni haja bättre.

Läs den, den e cool!


Kommentarer
Postat av: Lena

har läst.... as cool... man tänker på boken fast man inte tänker att man tänker på boken....ja du fatta säkert...;) Lycka till med tanke läsandet.. det har tagit mig så mycket längre i livet... eller inte.. ¨va ett år sen.. ska kankse läsa den igen...;p

2010-02-02 @ 23:14:38
Postat av: Jag

Haha, ja cool e ordet faktiskt!

Läs den igen, jag kommer att "öva" ibland för att hålla det i minne..manipulera mera! ;-)



2010-02-03 @ 07:41:45
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Fia

Det känns som om jag redan läst den ;)

2010-02-03 @ 12:50:58
Postat av: Sambon

Och tror ni man fick nå sex?? :(

2010-02-03 @ 20:22:41
Postat av: Jag

Men shiiiit, räcker det inte me å muta me det? Måste man göra re oxå? Pusspåre.

Fia; det är i stort sett du som skrivit den!

2010-02-03 @ 21:43:16
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0