PUSS

Shit, jag kanske har ett liv. Det kanske e därför jag inte bloggat.
Nä, jag har jobbat.

Fredag va ätautedag vilket e sååå nice. Ingen disk, inget plocka av. Bara komma hem och ta ett glas vin och vara.
Lördagen va IKEA och skulle varit kolla huset, men det blev inte så. Melodifestival med en ny Måns, vilket känns bra.

Igår jobbade jag några timmar och sen hem för middag. Fick leverans av hjärtepresent oxå. Fina mamma och man stod utanför jobbet och bad mig komma ut.
Är för övrigt ingen fanatiker av alla hjärtans kommers. Har äntligen övertygat min kära sambo om det oxå. Vi tycker om varandra iaf(eller, tycker om och tycker om, vi bor ihop).

Skön och lugn helg med andra ord.
Nu sitter jag på jobbet igen och kaffet e både starkt och varmt som fan.
Life is good.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ser fram emot fredag som faaaan! :)

2010-02-16 @ 12:17:21
Postat av: jag

Jag me, men jag ska inte med hem till Åsa TYVÄRR...kanske kommer jag senare för jag är i Märsta...:( Hade sett fram emot att träffa dig lillFis!

2010-02-16 @ 16:00:50
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0