Resume.

Här sover den yngsta i familjen tydligen längst. Vi vaknade först och sen kom lillkorven upp och sa åt mig att gå å lägga mig igen. Haha!

Fredagen var partaj med gruppen innehållande matlagning och trevligheter. Dessutom var det hemma hos en kollega som bor i stort sett så nära mig man kan bo. Typ iaf.
Helv fem låg huvudet på kudden, vilket ju ääär så onödigt. Mitt körsbär sov kvar hos mig eftersom sambon var på kryssning och lillkorven hos mormor.
Upp och ut på promenad för att få igång huvudet, sen var det inte mycket mer den dagen.
Lillkorven blev lämnad här av mormor och morfar vid två. Sjukt lyxigt. Jag fick barnvakt och present. Helt normalt.

Idag jobbar sambon igen och vi ska göra allt som vi skulle gjort igår.

Jag hejar på Darin iaf. Så ni vet. Han kan bli en liten miniJohnny Logan med sin vita kavaj och proffsiga röst. Grym.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0