Stål-Henrik?

KOm på en hysteriskt rolig sak. Tycker jag, bör tilläggas.
Alla par verkar ju ha namn på sina respektives externa delar, om man säger så.
Tex så vet jag ett par som kallar dem för smurfen och smurfan. Men fatta hur inte ofta man skulle ligga med varann då? Ta fram smurfen, nu kör vi.
Shit asså.
Men iaf, så bestämde jag ett namn igår. Har aldrig haft ett men nu finns det mina vänner(ja, ni ÄR intresserade av det).
Ni såg årets julkalender va? Det baseras lite på det.

Beware of... SuperStyvaSilverSnoppen!

Jag skrattade så jag grät  hur länge som helst igår... Och nu.
Sambon e sådär glad ni vet. Tittar med en blick som säger shithoneverkligenintefriskdenhärbrudenådetedagsattbytatypnyss.

Men eftersom jag skrattar åt mina egna skämt så tycker jag det är hysterisk kul.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja, den SKA jag fanimig oxå ha! Asos.com :)

Det är bara o klicka

2010-02-13 @ 18:13:54
URL: http://mattimon.blogg.se/
Postat av: Fia

Anna, nu har jag verkligen försökt det här med melodifestivalen men jag måste göra något fel för jag tycker det är skit. Har du några tips på vad man ska göra för att det ska bli bra?

2010-02-13 @ 21:14:36
Postat av: jag

Sis-Den va så stor ju...Hitta en annan dock.PUSS



Fia-jag tror att det krävs ÅR av övning men framför allt så behövs en stor dos av både självironi och ett stort uppblåst schlagernördsego.

2010-02-13 @ 21:45:34
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0