Today on the wallpaper.

Nämen hej lilla Lördag, vad roligt.
Kaffe och mysfrukost minsann, fan va mysigt det är.

Jag har varit lite dålig på att skriva, men det har varit mycket på jobbet och jag har liksom inte hunnit. TYcker inte ni behöver bli så griniga dock.

I torsdags efter en lååång dag med torr mun, så kom jag hem till en väldigt fin och städad kvart. Det var nice och ovant. Kan vänja mig vid det faktiskt.

Shit, nu tog jag kaffe ocn snus..HUGG i magen asså. Starka grejer tydligen. Jisses. Brukar dock gå över efter en halv minut. Vänta.

Å där va hon tillbaks... Hahaha, vilket pucko jag är asså.

Fröken M ska på intervju på mitt jobb!! Hon måste ju få det, de kan ju inte annat än säga ja. Hon kan ju alltid ligga med nån annars. Det är ju så vi tjejer jobbar nämligen. Åtminstone ett litet blåsjobb eller två.

Idag är det IKEA och Strängnäs på tapeten. Ikea för ett skrivbord och Strängnäs för ett sommarhus(Det är ett uttryck, det sitter självklart inte på tapeten).
Imorrn ska jag jobba iaf. Kanske idag oxå om det hinns med. Sambon sover ju än så det lär ju inte hinnas.

Skaffa er en grym dag som vanligt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0